اعتبارسنجی سیستم رایانه‌ای (CSV)

اعتبارسنجی سیستم رایانه‌ای
(CSV)
اعتبارسنجی سیستم رایانه‌ای، شواهد مستندی را ارائه می‌دهد که نرم‌افزار کاربردی با آزمایش فرآیندهای عملکردی و همچنین الزامات مربوط به سوابق الکترونیکی و امضای الکترونیکی، کاربردهای موردنظر خود را برآورده می‌سازد.
انطباق با الزامات صنعت

بر اساس تعریف قسمت FDA 21 CFR 11  و قسمت 4 EMA، اعتبارسنجی سیستم‌های کامپیوتری برای اطمینان از دقت، قابلیت اطمینان، عملکرد منسجم و پایدار ثبت سوابق داده‌ها، و توانایی تشخیص سوابق نامعتبر یا تغییریافته به‌عنوان یک نیاز حیاتی برای انطباق با سوابق الکترونیکی است.

مزایای اعتبارسنجی سیستم رایانه‌ای

شرکت کیمیا سیستم نامور علاوه بر ارائه مستندات CSV مطابق با استانداردهای بین‌المللی (GAMP5, WHO) برای سیستم مدیریت جامع کیمیا به شرکت‌ها برای ممیزی سایر نرم‌افزارهای مورداستفاده و تطبیق آنها با استانداردهای CSV کمک می‌کند. اعتبارسنجی سیستم‌های رایانه‌ای، برای مدیریت ریسک ضروری است، قابلیت اطمینان محصول را بهبود داده و ایمنی را افزایش می‌دهد و همچنین تضمین می‌کند که سیستم‌ها به طور دقیق در چارچوب الزامات نظارتی کار می‌کنند. خدماتی طراحی شده توسط کیمیا سیستم نامور برای حفظ اعتبار سیستم‌های تولید شرکت‌ها در زمان و روشی مقرون‌به‌صرفه، از یک فرآیند تست نرم‌افزاری اثبات شده منطبق با استانداردهای GAMP5 و WHO  پیروی می‌کند.

خدمات و فعالیت‌های مرتبط با اعتبار سنجی سیستم‌های رایانه‌ای
اعتبارسنجی سیستم رایانه‌ای
(CSV) کیمیا سیستم
اطلاعات بیشتر و
دموی رایگان

    Businessman's finger pointing at virtual icons, business strategy development concept for success, Manage digital transformation, Optimize business process workflow.