مدیریت مستندات (DMs)

مدیریت کارآمد مستندات و تغییرات
(DMs)
سیستم مدیریت مستندات و تغییرات ​دیجیتالی و بدون کاغذ، تسهیل فرآیندهای تغییر

مدیریت مستندات و تغییرات (DMs)

با نرم‌افزار مدیریت مستندات و تغییرات (  Change management system) شرکت کیمیا سیستم نامور شما می‌توانید همه مستندات و فرم‌ها را به‌صورت الکترونیکی مدیریت و ردیابی کنید، و هزینه‌های احتمالی حاصل از عدم انطباق مستندات مورداستفاده در بخش‌های مختلف سازمان با آخرین نسخه مورد تأیید واحد مستندات و تضمین کیفیت را بدون دردسر کاهش دهید. این سیستم شرکت‌ها را قادر می‌سازد که به‌صورت اتوماتیک و مؤثری همه مراحل فرآیند مرتبط با مستندات را با یک نرم‌افزار واحد مدیریت نمایند و همه اسناد را منطبق بر الزامات جهانی و ملی مانند FDA، ISO ، GAMP5 و … تولید و مدیریت نمود.

مدیریت دیجیتال تغییرات اسناد

راه حل دیجیتال نه تنها کارآمدتر است، بلکه پیگیری تغییرات و دسترسی به اسناد را  آسان و سریع می نماید.  بدون نیاز به کاغذ دیگر نیازی به نگهداری آرشیو فیزیکی تغییرات اسناد مختلف وجود ندارد

انطباق با الزامات قانونی (GMP، FDA و ISO)

رعایت مقررات و استانداردها با راه حل های دیجیتال کارآمدتر است. سیستم‌های دستی یا ترکیبی مستعد خطا هستند، باعث تاخیر می‌شوند و مشکلات کیفیت محصول را ایجاد می‌کنند که می‌تواند منجر به جریمه‌های نظارتی شدید شود. سیستم های مدیریت مستندات و تغییرات دیجیتال به شما این امکان را می دهد که اسناد خود را به طور کارآمدی مدیریت کنید، در نتیجه انطباق با الزامات را حفظ و سودآوری را افزایش دهید.

راهنمای مدیریت تغییرات فصل ۵.۲۳ EU GMP

"همه اصلاحات مهم در فرآیند تولید، از جمله هرگونه تغییر در تجهیزات یا مواد که ممکن است بر کیفیت محصول و یا تکرارپذیری فرآیند تأثیر بگذارد، باید تأیید شود."

مدیریت مستندات و تغییرات بخش اساسی مدیریت کیفیت

 

کنار گذاشتن سیستم کاغذی و انتقال به یک سیستم دیجیتال نه تنها برای کنترل اسناد شرکت عالی است، بلکه برای همه فرآیندهای مرتبط نیز مفید است. به عنوان بخشی از سیستم مدیریت کیفیت (QMS)، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA)، مدیریت تامین کننده، ممیزی ها و موارد دیگر را ساده می کند.

ساده و کارآمد

دسترسی به اسناد ضروری را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان پذیر می کند.

آمادگی برای ممیزی

همه اسناد را در یکجا متمرکز نگهداری می‌کند که به راحتی قابل جستجو است و امکان ممیزی و انطباق با الزامات GMP، 21 CFR قسمت 11 را ارائه می‌دهد.

کنترل خودکار اسناد

بازبینی، تأیید، توزیع، بازیابی و منسوخ کردن اسناد را ساده می کند و به طور خودکار تاریخچه بازبینی را ردیابی می کند.

اطلاعات بیشتر و
دموی رایگان

    Businessman's finger pointing at virtual icons, business strategy development concept for success, Manage digital transformation, Optimize business process workflow.