سیستم مدیریت امحا مواد زائد (DMs)

سیستم مدیریت امحا مواد زائد (DMs)
کیمیا سیستم نامور راه‌حل‌های نرم‌افزاری را برای بالاترین سطح انطباق با الزامات GMP و نیاز شرکت‌های داروسازی ارائه می‌نماید. شما می‌توانید فرآیندهای شناسایی و امحا مواد، فرآورده‌ها و محصولات دارویی زائد را به‌صورت دیجیتالی مدیریت نمایید. ضمن رهگیری و ثبت کلیه فعالیت‌های این حوزه با ارائه گزارش‌های به‌موقع، اطلاعات ارزشمندی را برای مدیریت بهینه تولید در زمینه امحا، استفاده مجدد، کاهش و جلوگیری از ضایعات تولید در اختیار مدیران قرار می‌دهد.
منابع قابل تعریف برای فرآیند امحا مواد زائد
مواد اولیه زائد
ضایعات حین تولید
محصولات مرجوعی و فراخوان شده
محصولات تولیدی مردود شده
مواد و محصولات منقضی یا مردود شده در انبار
سایر مواد و فرآورده‌ها و محصولات
آرشیو دارویی منقضی شده
مواد اولیه مردود شده در آزمایش مجدد
مدیریت کارآمد فرآیند امحای مواد زائد
چک لیست ممیزی دیجیتالی امحای مواد زائد

چک‌لیست ممیزی دیجیتالی برای امحا ضایعات، قبل، حین و بعد از ممیزی ضایعات استفاده می‌شود. چک‌لیست‌های ممیزی معمولاً شامل برنامه‌ریزی، تفکیک ضایعات و مراحل بعدی است، همچنین ممکن است شامل توصیفی از جریان ضایعات در شرکت نیز باشد. علاوه بر راحت‌تر بودن، مدیریت ضایعات دیجیتالی نسبت به چک‌لیست‌های کاغذی برای محیط‌زیست نیز بهتر هستند.

این سیستم از روش‌های مختلف مدیریت امحا مواد زائد شامل: امحا در داخل شرکت و یا برون‌سپاری امحا پشتیبانی می‌کند و به‌صورت کامل امکان پیاده‌سازی و شخصی‌سازی بر اساس فرآیندهای امحا و نیازهای شرکت‌های دارویی را دارد.

صنایع سبز
افزایش ظهور آسیب‌های جدید، نیازهای در حال گسترش، جهانی‌شدن، تحول دیجیتال و پیشرفت در فناوری و... دنیای داروسازی را برای محافظت بهتر از بیماران و درعین‌حال کاهش اثرات زیست‌محیطی آن در میانه یک دوره گذار قرار داده است. راه‌حل های دیجیتالی کیمیا سیستم همراه شما در این مسیر است.
اطلاعات بیشتر و
دموی رایگان

    Businessman's finger pointing at virtual icons, business strategy development concept for success, Manage digital transformation, Optimize business process workflow.